Modireat 91
به وبلاگ بچه هاي مديريت خوش آمدید

ا

دو شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 18:57 :: نويسنده :

محسن

دو شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 18:55 :: نويسنده :

دو شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 18:54 :: نويسنده :

دو شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 15:8 :: نويسنده :

دو شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 15:7 :: نويسنده :

لطفا تا لود شدن كامل فيلم ، صبر كنيد...

وقتی دیرمیرسی سر کلاس!!!!

 

10 دی 1391برچسب:, :: 17:46 :: نويسنده :

 

اینم نوشته ای از خودم واسه بازدیدکنندگان

 

الهي مولچه دازت بديله،

                                     شامـپو بله توتسات،

                              

مگش بله توغذات،

                                      اگه عضو نشی

ترجمه:

(الهی مورچه گازت بگیره،شامپو بره تو چشات،مگس بره تو غذات،اگه عضو نشی)

یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 16:41 :: نويسنده : مدير ها

 

محققان قدیمی ترین کامپیوتر دیجیتال را که ۶۱ سال عمر و وزنی بیش از ۲٫۵ تن دارد، بار دیگر سر هم و از نو آن بارگذاری کردند.
جشنی برای یاد کردن از اولینهای دنیای تکنولوژی، قدیمیترین کامپیوتر دنیا با بیش از ۱۰۰۰۰ قطعه ی متحرک و ثابت در روزی مانند امروز سر هم شد، به عبارتی بهتر امروز سالگرد تولد جد کامپیوترهای امروزی است.
جد کامپیوتر های امروزی که روزی برای خود یکه تاز بود امروزه در گوشه ای از موزه Buckinghamshire قرار گرفته است تا استراحت کند.
اما جمعی از محققان این کامپیوتر قدیمی را از خواب بیدار کرده و قطعات آن را از نو سوار کردند تا آن را در روز تولدش بار دیگر راه اندازی کنند.

1354355909 قدیمی ترین کامپیوتر جهان

جادوگر را در سال ۱۹۵۱ ساختند و در تحقیقات انرژی اتمی جایگزین کسانی شد که با ذهن خود محاسبات عددی را انجام می دادند.
جالب است بدانید که مدت زمان پردازش برای ضرب دو عدد در این کامپیوتر در حدود ۱۰ ثاتیه بوده است.

 

 

7 دی 1391برچسب:, :: 14:41 :: نويسنده :

هی روزگار......

ارسال شده از m.kh

 ( يكم جنبه شوخي داشته باشيم!! )

چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, :: 18:54 :: نويسنده : مدير ها

| احوالات دانشجویان در طول ترم


 در طول ترم:



..
.
.
.
.
سه روز مانده به امتحان:
..
.
.
.
.
دو روز مانده به امتحان:
..
.
.
.
.
شب امتحان:
..
.
.
.
.
یک ساعت مانده به امتحان:
..
.
.
.
.
سر جلسه امتحان:
..
.
.
.
.
هنگام خروج از جلسه:
..
.
.
.
.
یک هفته بعد از امتحان:
 

شنبه 2 دی 1391برچسب:, :: 16:33 :: نويسنده : مدير ها

 گرفتن آب هندوانه به روش مدرن

شنبه 2 دی 1391برچسب:, :: 16:23 :: نويسنده : مدير ها

2 دی 1391برچسب:, :: 16:27 :: نويسنده :

حرم امام رضا(ع)

2 دی 1391برچسب:, :: 16:15 :: نويسنده :

گرچه لیست اتومبیل های موردعلاقه هر شخص با شخص دیگر متفاوت است، اما به طور کلی می توان اتومبیل های زیر را قدرتمندترین اتومبیل ها معرفی کرد.

همه کسانی که اتومبیل های قدرتمند را دوست دارند تایید می کنند که نشستن پشت فرمان این اتومبیل ها چقدر آنها را هیجانزده می کند. اگرچه لیست اتومبیل های موردعلاقه هر شخص با شخص دیگر متفاوت است، اما به طور کلی می توان اتومبیل های زیر را قدرتمندترین اتومبیل ها معرفی کرد.

فراری

قدرتمندترین خودروهای جهان (+ عکس)  www.taknaz.ir

فراری مدل GTB ۵۹۹ اتومبیلی فوق العاده است که سرعت آن در ۳.۷ ثانیه از صفر به ۶۲ مایل در ساعت می رسد و می تواند با سرعت ۲۰۵ مایل در ساعت حرکت کند. ویژگی های دیگری چون طراحی فوق العاده این اتومبیل را به ترکیبی از زیبایی و هوش تبدیل کرده است.

لامبورگینی

قدرتمندترین خودروهای جهان (+ عکس)  www.taknaz.ir

لامبورگینی مورسیه لاگو ۶۴۰LP با قدرت ۶۴۰ اسب بخار و سرعت ۲۱۱ مایل در ساعت در رتبه دوم این فهرست قرار می گیرد. این اتومبیل که سرعتش در ۳.۴ ثانیه به ۶۲ مایل بر ساعت می رسد، تفاوت هایی با سایر مدل های لامبورگینی دارد و موتور، گیربکس، ترمزها و سیستم های تعلیق بهتری دارد. زیبایی این اتومبیل عمدتاً به قسمت جلو و سپرهای پشت آن مربوط است.

پاگانی زوندا

قدرتمندترین خودروهای جهان (+ عکس)  www.taknaz.ir

پاگانی زوندا CS F یک اتومبیل ۶۵۰ اسب بخار است که با سرعت ۲۱۴ مایل در ساعت حرکت کرده سرعت آن در ۳.۶ ثانیه به ۶۲ مایل در ساعت می رسد. بدنه، شاسی و قسمت های داخلی این خودرو از فیبر کربن ساخته شده است. قسمت های داخلی پاگانی زوندا بسیار زیبا و ظریف طراحی شده اند. این اتومبیل که می تواند گران قیمت ترین اتومبیل در بازار کنونی محسوب شود مسلما مورد توجه همه دوستداران اتومبیل است.

مرسدس بنز

قدرتمندترین خودروهای جهان (+ عکس)  www.taknaz.ir

مرسدس بنز مک لارن SLR با طراحی و عملکرد منحصر به فرد خود موردتوجه همه کسانی است که اتومبیل ها را می شناسند و به آنها علاقه دارند. این خودرو با شاسی های فیبرکربنی و قدرت ۶۵۰ اسب بخار، به راننده این احساس را می دهد که در زمین مسابقه قرار گرفته و می تواند با سرعت ۳۳۷ کیلومتر در ساعت حرکت کند. چرخ های سبک و آلیاژی و دیسک های ترمز بزرگتر از دیگر ویژگی های این مرسدس بنز است.

آپولو GMG

قدرتمندترین خودروهای جهان (+ عکس)  www.taknaz.ir

اتومبیلی بسیار سریع و قدرتمند با طراحی خاص و منحصر به فرد و قدرت ۶۵۰ اسب بخار، که سرعت آن در طول ۳ ثانیه به ۶۲ مایل در ساعت می رسد. این خودروی آلمانی با قابلیت حمل دو سرنشین و موتور ۸V Audi می تواند سرعتی معادل ۳۶۰ کیلومتر در ساعت داشته باشد.

سالین

قدرتمندترین خودروهای جهان (+ عکس)  www.taknaz.ir

در سال ۲۰۰۲، سالین ۷S تنها اتومبیلی بود که می توانست به طور قانونی با قدرتی بیشتر از ۵۰۰ اسب بخار خود تردد کند. این اتومبیل را سریع ترین اتومبیل آمریکایی می دانند. بدنه براق و فیبر کربنی، سیستم تعلیق جدید، و دو موتور شارژکننده توریبن از دیگر ویژگی های سالین ۷S هستند.

کوئنیگزگ

قدرتمندترین خودروهای جهان (+ عکس)  www.taknaz.ir

کوئنیگزگ CCX اتومبیلی است با قدرت ۸۰۶ اسب بخار که برتری هایی به مدل CC دارد. طراحی سپر جلو و سیستم خنک کننده آن، همچنین چراغ های مه شکن از طراحی جدیدی برخوردار هستند و چراغ های جلو نیز از نو طراحی شده اند. کوئنیگزگ CCX همچنین نسبت به مدل CC جادارتر است.

بوگاتی


قدرتمندترین خودروهای جهان (+ عکس)  www.taknaz.ir

بوگاتی ویرون از قدرت ۹۸۷ اسب بخار برخوردار بوده قدرت آن در ۲.۵ ثانیه به ۶۲ مایل در ساعت می رسد. این اتومبیل که معمولاً قدرتمندترین خودروی جهان در نظر گرفته می شود به دلیل پاره ای اشکالات چندین بار مورد تجدیدنظر قرار گرفته است.

بریستول فایتر T

قدرتمندترین خودروهای جهان (+ عکس)  www.taknaz.ir

خودرویی با قدرت ۱۰۱۲ اسب بخار و دو موتور شارژکننده توربین، گیربکس ۶ دنده ونیروی گشتاور بالا که موردتوجه بسیاری از دوستداران اتومبیل های قدرتمند است.

SSC اولتیمت آرو TT

قدرتمندترین خودروهای جهان (+ عکس)  www.taknaz.ir

این اتومبیل ساخت آمریکا بوده و رقیبی برای بوگاتی ویرون به شمار می رود. قدرت آن حدود ۱۱۸۰ اسب بخار است و سرعت آن در ۲.۸ ثانیه به ۶۲ مایل در ساعت میرسد .

شنبه 2 دی 1391برچسب:, :: 16:12 :: نويسنده : مدير ها

2 دی 1391برچسب:, :: 16:5 :: نويسنده :

تربت حيدريه

1 دی 1391برچسب:, :: 13:29 :: نويسنده :

عكس حرم امام رضا(ع)سال1350

1 دی 1391برچسب:, :: 13:13 :: نويسنده :

ساهارا تاریخچه ای ادواری دارد که به بیش از 3 میلیون سال پیش بازمی‌گردد. بخشی از این شن‌های قرمز می‌توانند تا ارتفاع 180 متری هم برسند.

شنبه 25 آذر 1391برچسب:, :: 16:38 :: نويسنده : مدير ها

شنبه 25 آذر 1391برچسب:, :: 16:37 :: نويسنده : مدير ها

 
ساهارا بزرگ ترین بیابان داغ جهان است. مشاحت آن بیش از 9.400.000 کیلومتر مربع است، این بیابان بیشتر بخش‌های شمالی آفریقا را دربر می‌گیرد و همین بیابان را بزرگ‌تر از اروپا یا ایالت متحده آمریکا می‌سازد. بیابان از دریای سرخ که شامل بخش‌هایی از سواحل مدیترانه می‌شود تا اطراف اقیانوس اطلس کشیده شده است. از جنوب با ساحل Sahel مرزهایش مشخص می‌شود: ناحیه ای از دشت استوایی نیمه خشک  که بخش شمالی آفریقای نیمه صحرایی غربی را در بر می‌گیرد.

شنبه 25 آذر 1391برچسب:, :: 16:36 :: نويسنده : مدير ها

شنبه 25 آذر 1391برچسب:, :: 16:35 :: نويسنده : مدير ها

شنبه 25 آذر 1391برچسب:, :: 16:34 :: نويسنده : مدير ها

شنبه 25 آذر 1391برچسب:, :: 16:33 :: نويسنده : مدير ها


بیابان عربی صحرای وسیعی است که که از یمن تا خلیج فارس و از عمان تا اردن و عراق کشیده شده است. این بیابان با مساحت 2.330.000 کیلومتر مربع قسمت اعظم شبه جزیره عربی را اشغال کرده است. غزال، گاو آهوی آفریقایی، گربه‌های بیابانی و مارمولکهای دم تیغ دار تنها بخشی از گونه‌های جانوارنی هستند که خودشان را با محیط اینجا تطبیق داده اند. محیطی که همه چیز تحت تاثیر شن‌های قرمز و ریگ‌های روان کشنده قرار می‌گیرد. هوای اینجا فوق العاده خشک است و دمای هوا به شدت در نوسان است به طوریکه در روز به بیشترین حد گرما می‌رسد و در شب یخ می‌بندد!

شنبه 25 آذر 1391برچسب:, :: 16:31 :: نويسنده : مدير ها

شنبه 25 آذر 1391برچسب:, :: 16:30 :: نويسنده : مدير ها

تنها رودخانه همیشگی «اوکاوانگو» نام دارد که به یک دلتا در شمال غربی می‌ریزد و به وجود آمدن باتلاق‌ها باعث غنای حیات وحش این منطقه شده است. بسترهای رودهای خشک شده قدیمی- به نام اومورامبا- از مسیرهای شمالی اصلی رد می‌شوند و استخرهایی را برای ذخیره باران در فصل بارانی فراهم می‌آوردند. پس این قسمت تبدیل به پناهگاه ارزشمندی برای حیوانات وحشی از فیل تا زرافه و شکارچیانی مثل شیر و چیتا می‌شود. باوجود بودن پلنگ و چیتا پرندگان رودخانه ای نیز به اینجا می‌آیند.
 
«گبی» نام بیابان وسیعی در آسیا است. این بیابان بخش‌هایی از شمال و شمال غربی چین و نیز قسمت جنوبی مغولستان را دربرمی‌گیرد. مرزهای بیابان گوبی در قسمت شمال به کوه‌های آلتای و استپ‌ها و چمن زارها مغولستان محدود شده، از جنوبی غربی به دهلیز هکسی و فلات تبت و از جنوب به جلگه شمالی چین می‌رسد. گبی از نظر مناطق جغرافیایی و زیست بومی ‌به از چندین بخش تشکیل شده که تنوع زیادی از نظر آب و هوایی و موقعیت طبیعی از تنوع زیادی برخوردار است. این بیابان پنجمین بیابان بزرگ جهان است.

اسم گبی در طول تاریخ به عنوان بخش بزرگی از امپراطوری مغول ذکر شده است و چندین شهر مهم در طول جاده ابریشم در آنجا واقع شده است.

شنبه 25 آذر 1391برچسب:, :: 16:28 :: نويسنده : مدير ها

بیابان کالاهاری منطقه وسیع خشکی در آفریقای جنوبی نیمه خشک است که مساحتی بالغ بر 900.00 کیلومتر مربع دارد. که بیشتر «بوتسوانا» Botswana و بخش‌هایی از نامیبیا و آفریاقی جنوبی را به عنوان بخش نیمه بیابانی و منطقه‌هایی وسیع از چراگاه‌های عالی را تحت پوشش قرار می‌دهد که بعد از باران به این شکل می‌شوند.

 
بیابان کالاهاری جنوبی‌ترین بخش آفریقاست و از یک قسمت بیابان و یک قسمت فلات تشکیل شده است. کالاهاری حیوانات و گیاهان مختلفی را در خود دارد و حفظ می‌کند چرا که اغلب بخش‌های آن یک بیابان واقعی نیست. بارش‌های باران کمی‌ در اینجا وجود دارد و درجه حرارت هوا در تابستان به شدت بالاست.
 
در سال معمولا بین 3-7.5 اینچ باران می‌آید. کالاهاری مجموعا 2.500.000 متر مربع  مساحت را در برمی‌گیرد که شامل مناطق «بوتسوانا»، نامیبیا، آفریقای جنوبی است و به بخش‌هایی از آنگولا، زامبیا و زیمبابوه نیز پیشروی کرده است.

شنبه 25 آذر 1391برچسب:, :: 16:27 :: نويسنده : مدير ها

جغد، شترمرغ آمریکایی کوچک، خز پاتاگونیایی، آرمادیلوی کوتوله، پوما یا شیر کوهی، روباه خاکستری پاتاگونیایی، ایگوانای بیابانی، عنکبوت ماده جهنده، گونه‌های متفاوت عقاب و قوش تنوع بسیار کم از حیواناتی هستند که در این منطقه زندگی می‌کنند.

 

شنبه 25 آذر 1391برچسب:, :: 16:25 :: نويسنده : مدير ها

بیابان پاتاگونین که به نام بیابان پاتاگونیا یا استپ پاتاگونیا نیز شناخته می‌شود یکی از بزرگ‌ترین بیابان‌های آمریکاست و هفتمین بیایان بزرگ جهان نیز هست که مساحت آن به 673.000 کیلومتر مربع می‌رسد. بخش عمده آن در آرژانتین واقع شده و بخش‌های کوچکی از آن در شیلی قرار گرفته که مرز آن از غرب به آند و از غرب به اقیانوس اطلس، در منطقه پاتاگونیا در جنوب آرژانتین، می‌رسد.
 
علیرغم آب و هوای بیابانی خشک اینجا تعداد زیادی از حیوانات خطر را پذیرفته و در پانتاگونین زندگی می‌کنند.  برخی از آنها تنها در مناطقی که بیشتر قابل سکونت باشد و تنوع جغرافیایی بیشتری داشته باشد، زندگی می‌کنند. چون در این مکان‌ها غذا بیشتر یافت می‌شود و  آب و هوا نیز بهتر است.
 

م

شنبه 25 آذر 1391برچسب:, :: 16:20 :: نويسنده : مدير ها
درباره وبلاگ

می کوشم. تلاش میکنم. آینده ای میسازم که گذشته ام جلویش زانو بزند! و به اهدافم میرسم...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان modireat91 و آدرس modireat91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان