Modireat 91
به وبلاگ بچه هاي مديريت خوش آمدید

پسر:الو گلابی؟

دختر:سلام کثافت

هر دو از ته دل میخندن

پسر:چطوری کج و کوله ی من؟

دختر:به تو چه عشقم؟ خوبم تو خوبی؟

...پسر:خر نفهم حالتو میپرسم میگی به تو چه؟شیطونه میگه بزنم شل و پلش کنم ها

دختر:گفتم که خوبم الاغ. تو خوبی؟

پسر:فدای خنده هات شم که مثه شتر میخندی

دختر:مرررررگ شتر خودتی روانی

پسر:دلم واست تنگ شده بود آشغال دوست داشتنی

دختر:منم

پسر:خوب دیگه بسه خیلی باهات حرف زدم پررو شدی

دختر:کوفتت شه باهات حرف زدم

پسر:مواظب خانمی الاغ من باش

دختر:چشم آقای بی ادب

پسر:دوست دارم دیووونه

دختر:منم دوست دارم آقاهه

 

وبعد خداحافظی با خنده

حتی بعد اینکه تماسشون تموم میشه خنده رو لب هر دوشونه

این یعنی دوست داشتن واقعی!

که راحت میشه حسش کرد...

 

از:م.ح

24 اسفند 1391برچسب:, :: 20:30 :: نويسنده :
گوشه 2 چشمتون رو بکشید ( مثل چینی ها ) . . . 


بعد به عکس نگاه کن ... 

 

 

 

از:م.ح

21 اسفند 1391برچسب:, :: 12:38 :: نويسنده :

گل های زیبا

عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود

عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود

شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر

مهربانی حاکم کل مناطق می شود

گل های زیبا

دورم ز تو ای خسته خوبان چه نویسم؟

من مرغ اسیرم به عزیزم چه نویسم؟

ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد

با آن دل گریان به عزیزم چه نویسم؟

عاشقانه

طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته

شعر می گویم به یادت در قفس غمگین و خسته

من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی

ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی

16 اسفند 1391برچسب:, :: 18:0 :: نويسنده :

 

آشنایی با گرم‌ترین بیابان‌های جهان

 

 

بیابان کالاهاری در آفریقا

 

 

 

بیابان کالاهاری با مساحت حدودا 900هزار کیلومترمربع، در جنوب‌غربی قاره آفریقا واقع شده است. این بیابان جزئی از حوزه شنی وسیعی است که مرز آن از رود نارنجی (طولانی‌ترین رود آفریقای‌جنوبی) تا آنگولا، در غرب به نامیبا و در شرق به زیمبابوه می‌رسد. بیش از 70درصد این بیابان در جمهوری بوتسوانا که پایتخت آن گابورون است، واقع شده. در آفریقا به این بیابان دورسلند می‌گویند که از نظر لغوی به‌معنای «زمین تشنه» است.

بیابان کالاهاری از شن، ماسه، سنگریزه و دشت‌های نمکی پوشیده شده و از نظر طبقه‌بندی در رده بیابان‌های نیمه‌خشک قرار می‌گیرد چرا که اغلب پس از بارش باران عرصه‌های وسیعی از زمین‌های تشنه تبدیل به چراگاه می‌شوند. یکی از مهم‌ترین عوارض زمین‌شناسی در این منطقه را ساختارهای مدور نسبتا محکمی تشکیل می‌دهند که جنس آنها از رس و به رنگ کبود است. این ساختارها به شکل حفره‌های کم‌عمقی هستند که به‌دلیل داشتن رسوبات نمکی زیر تابش نور خورشید سوسو می‌زنند. اهمیت این عوارض به این دلیل است که در فصول بارانی ‌ماه مارس و آوریل (برابر با اسفند و فروردین) بخش اعظم آب باران را در خود جمع می‌کنند و تبدیل به آبشخور گله‌های بزرگی از حیوانات می‌شوند.

دلتای اوکاونگو یکی از معروف‌ترین تالاب‌هایی است که در شمال این بیابان قرار گرفته. از پوشش گیاهی منحصربه‌فرد این بیابان می‌توان به آکاسیا یا درخت ازا و درخت عود (Aloe sp) اشاره کرد. برخی از حیوانات این بیابان نیز عبارتند از: غزال‌، جربیل‌، موش خرما، کفتار، شغال، کوکر و غزال‌ آفریقایی. بوشمن‌ها یا بیابان‌نشینان آفریقای‌جنوبی بیشتر از 20هزار سال است که در این بیابان زندگی می‌کنند و این در حالی است که قدمت پوسته زمین را در این بیابان در حدود 3/5میلیارد سال تخمین زده‌اند.

 

بیابان‌های استرالیا

 

 

استرالیا خشک‌ترین قاره قابل سکونت در جهان است. این قاره بزرگ‌ترین ناحیه بیابانی را در نیم‌کره‌جنوبی دربر گرفته است. میزان بارندگی در بیش از 70درصد این قاره سالانه بین 100تا 350میلی‌متر است. این قاره از نظر رده‌بندی منطقه‌ای خشک و نیمه‌خشک محسوب می‌شود. بیابان‌ها 18درصد از مساحت استرالیا را به‌خود اختصاص داده‌اند.

درجه حرارت در بیابان‌ها به بالای 50درجه سیلسیوس می‌رسد با وجود این بومیان استرالیا بیش از 30هزار سال است که در صحراها زندگی می‌کنند. پنج صحرای بزرگ این قاره عبارتند از: صحرای سیمپسون، صحرای شنی بزرگ، ویکتوریا، گیبسون و استروت. دو صحرای نخست شنی هستند درحالی‌که گیبسون و استروت سنگلاخی هستند. مساحت آنها بالغ بر دو میلیون و 300هزار کیلومترمربع یعنی در حدود یک‌سوم قاره استرالیاست.

گونه‌های گیاهی غالب عبارتند از: آکاسیا، کاسوآرینا (Casuarinacristata)، اکالیپتوس (Eucalyptus angustissima)، آتریپلکس (Atriplexcinerea)و اسپینیفکس (Spinifexseiceus). گونه‌های شاخص جانوری نیز بدین شرح‌اند: مارمولک‌ زبان آبی، دینگو، موش‌ دم کلفت، کانگرو، موش‌ کور کیسه‌دار (Notoryctes sp)، باندیکوت‌ گوش خرگوشی (Macrotisleucura)، گوانا شنی (Varanusflavirufus)و شیطانک‌ خاردار (Moloch horridus).

 

بیابان تار در هند

 

 

 

بیابان تار هجدهمین بیابان بزرگ جهان در حدفاصل مناطق گرمسیر و معتدله است. این بیابان که به‌عنوان بیابان بزرگ هند نیز مشهور است، مساحتی حدود 200هزار کیلومترمربع دارد. بخش اعظم بیابان تار پوشیده از تپه‌های شنی است و باقی آن را هم ریگزارهای مسطح تشکیل داده‌اند. بادهای غالب موسمی که در تابستان باران را برای کشور هند به ارمغان می‌آورند، از کنار این بیابان گذر کرده و به سمت شرق می‌روند.

نام این بیابان تار یا تهار است که در زبان محلی به‌معنای «منطقه تپه‌های شنی» است. زمین‌شناسان بر این باورند که بیشتر از 1/8میلیون سال از زمان انباشت شن‌های سطحی حاصل از فرسایش بادی در این منطقه می‌گذرد. در هر صورت روایت‌های ضد‌ونقیضی وجود دارد که قدمت این بیابان را بین چهار تا 10هزار سال تخمین زده‌اند.

تنوع زیستی این زیستگاه به حدی غنی است که به‌عنوان مثال تنها 23گونه مارمولک و 25گونه مار در آن شناسایی شده‌اند. پوشش گیاهی غالب عبارت است از: آکاسیا، فرفیون، علف‌ها و بوته‌های کوتاه‌قامت. برخی گونه‌های شاخص جانوری نیز عبارتند از: بز کوهی هندی، شتر یک کوهانه، هوبره‌ بزرگ هندی، سوسمار دم خاردار هندی، شغال‌ و کوکر.

 

بيابان عرب در شبه جزیره عربستان

 

 

بیابان عرب (صحرای عرب) بزرگ‌ترین منطقه بیابانی است که تقریباً تمامی شبه‌جزیره عربستان را تحت پوشش قرار داده. دامنه وسیع این بیابان از یمن تا خلیج‌فارس و از عمان تا اردن و عراق امتداد پیدا کرده. صحرای عرب از شمال به بیابان سوریه، از شمال و شرق به خلیج‌فارس و دریای عمان، از جنوب شرقی و جنوب به دریای اریتره و خلیج‌عدن و در قسمت غرب به دریای سرخ محدود می‌شود. مساحت آن در حدود دو میلیون و 300هزار کیلومترمربع است. بخش اعظم بیابان عرب پوشیده از ماسه است و در عین حال گسترده‌ترین تپه‌های شنی جهان در این بیابان‌ قابل رؤیت هستند.

هزاران سال است که اعراب بادیه‌نشین این صحرای پهناور را در می‌نوردند. ربع‌الخالی یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین عرصه‌های شنی در سرتاسر جهان است که در قلب این بیابان جای دارد. ربع‌الخالی با مساحت حدودا 650هزار کیلومترمربع، منطقه بیابانی وسیعی در جنوب شبه‌جزیره عربستان است. این منطقه از نظر توپوگرافی بسیار متغیر است. در نواحی غربی شن‌ها بسیار ریز و نرم هستند و در این قسمت ارتفاع حداکثر به 610متر می‌رسد. درحالی‌که در نواحی شرقی تپه‌های شنی، دشت‌های نمکی و صفحات ماسه‌ای نمودار می‌شوند. در این قسمت ارتفاع تا 183متر کاهش پیدا می‌کند.

ربع‌الخالی یکی از خشک‌ترین نواحی جهان است و بخش‌های گسترده‌ای از آن هنوز ناشناخته باقی مانده‌اند. یکی از مهم‌ترین شاخص‌های این عرصه وزش شدید باد و توفان‌های شن در تابستان و زمستان است. به ندرت می‌توان شاهد حضور انسان در بیابان عرب بود اما اغلب بادیه‌نشینان در اطراف چاه‌ها و چشمه‌های فصلی زیست می‌کنند. از گونه‌های گیاهی شاخص در این بیابان می‌توان به آکاسیا، خرزهره (Nerium sp)و آتریپلکس (Atriplex sp) اشاره کرد. گونه‌های جانوری مهم نیز عبارتند از: ملخ صحرایی، شتر جماز، غزال، سوسمار، شغال و بز اوریکس (Oryx sp).

 

بیابان چی‌هوآهوآن مکزیک

 

 

بیابان چی‌هوآهوآن که از آن با نام صحرای بارانی هم یاد می‌شود، در شمال مرکزی مکزیک و جنوب‌غربی ایالات متحده آمریکا واقع شده است. بخش اعظم این بیابان در ایالت‌های چی هوآهوآ و کوآهیلا مکزیک قرار دارد اما در عین حال با ایالت‌های آریزونا، جنوب نیومکزیکو و تگزاس هم مجاورت دارد. بیابان چی‌هوآهوآن با وسعت 455هزار کیلومترمربع بزرگ‌ترین بیابان در آمریکای شمالی است.

صندوق جهانی طبیعت اعلام کرده که با وجود تخریب‌های گسترده‌ای که در طول سالیان سال در این منطقه صورت گرفته اما باز هم تنوع زیستی این بیابان به‌دلیل حضور گونه‌های خاص بومی مثال‌زدنی است. شرایط خاص زیست‌محیطی ناشی از موقعیت متمایز جغرافیایی این منطقه است. در حقیقت این بیابان جلگه‌ای مرتفع و پوشیده از شن، ماسه و سنگ است. کوه‌ها و تپه‌های مرتفع و پرشیب از ویژگی‌های شاخص آن هستند.

پارک ملی بیگ‌بند (کمان بزرگ) که در این بیابان واقع شده، یکی از معروف‌ترین زیستگاه‌های پرندگان است. بیشتر گونه‌های پرنده این پارک ملی را نمی‌توان در هیچ پارک ملی دیگری در آمریکا مشاهده کرد. گونه‌های شاخص گیاهی در این بیابان عبارتند از: کاکتوس، کتان چی‌هوآهوآن، بوته قطران، کاکتوس برگ کاهویی (Agave lechuguilla)، مسکیته (Prosopispubescens)، خشخاش طلایی (Eschscholziacalifornica). از گونه‌های جانوری نیز می‌توان از: کایوت، مار زنگی پشت الماسی (Crotalusatrox)، گراز آمریکایی، موش کانگرویی و فاخته آمریکایی (Geococcyxcalifornianus) نام برد.

 

بیابان مونته در آرژانتین

بیابان مونته واقع در شمال مرکزی آرژانتین حدوداً 325هزار کیلومترمربع مساحت دارد. این بیابان در طول تپه‌های شرقی رشته‌کوه آندز امتداد پیدا می‌کند و در نهایت به استپ پاتاگونیا می‌رسد.
منظره غالب بیابان مونته را خارزارها و علفزارهای خشک تشکیل می‌دهند. نهرهای پر‌پیچ و خمی که در این ناحیه جریان دارند، باعث شکل‌گیری جنگل‌های تنک می‌شوند. زیستگاه مونته یکی از بزرگ‌ترین بیوم‌های جنگلی خشک در آرژانتین است. تخریب گسترده‌ای که از اواخر قرن 19و اوایل قرن 20آغاز شد، کماکان ادامه دارد و باعث آسیب‌های غیرقابل جبرانی شده است.
پوشش گیاهی غالب در بیابان مونته را کاکتوس کاردون (Pachycereuspringlei)، بوته قطران و درخت پالوورده (Parkinsonia aculeate) تشکیل می‌دهند. از گونه‌های جانوری شاخص نیز می‌توان به گورکن، خوکچه، گربه وحشی، قرقاول و جونده‌ای به نام توکو- توکو (Ctenomys argentines)اشاره کرد.

 

 

   تهيه كننده : جناب آقاي مهندس محروقي

 

13 اسفند 1391برچسب:, :: 19:8 :: نويسنده :

.

یاد سهراب بخیر!
آن سپهری که تا لحظه ی خاموشی گفت:
تو مرا یاد کنی یا نکنی
باورت گر بشود، گر نشود،
حرفی نیست؛
اما...
نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست...


 

یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, :: 13:14 :: نويسنده : مدير ها

قابل توجه كساني كه گل رز را نمي شناسند......

file:///F:/%D8%B9%DA%A9%D8%B3/roses_15%5B1%5D.jpgfile:///F:/%D8%B9%DA%A9%D8%B3/roses_09%5B1%5D.jpgfile:///F:/%D8%B9%DA%A9%D8%B3/roses_10%5B1%5D.jpgfile:///F:/%D8%B9%DA%A9%D8%B3/roses_11%5B1%5D.jpgfile:///F:/%D8%B9%DA%A9%D8%B3/roses_14%5B1%5D.jpgfile:///F:/%D8%B9%DA%A9%D8%B3/roses_08%5B1%5D.jpgfile:///F:/%D8%B9%DA%A9%D8%B3/roses_06%5B1%5D.jpgfile:///F:/%D8%B9%DA%A9%D8%B3/roses_03%5B1%5D.jpgfile:///F:/%D8%B9%DA%A9%D8%B3/roses_02%5B1%5D.jpgfile:///F:/%D8%B9%DA%A9%D8%B3/roses_01%5B1%5D.jpg

13 اسفند 1391برچسب:, :: 12:31 :: نويسنده :

 

 

  تالاب در بيابان

این تضاد جالب یکی از زیباترین و خاص ترین مکان های روی زمین را ساخته است. اگر سئوال کنید: این آبها از کجا امده اند؟ باید بگوییم باران آن را پدید آورده است. اما نکته عجیبش این است که در این برکه ها علی رغم اینکه در فصل خشک ناپدید می‌شوند، ماهی یافت می‌شود!

 

 

 ارسال از محسن.مح

 

 

 

 

11 اسفند 1391برچسب:, :: 20:38 :: نويسنده :


پرایده دیگه الکی که نیس

ﺁﻗﺎ ﺻﺒﺢ ﺭﻓﺘﻢ ﭘﺎﺭﮐﯿﻨﮓ ﭘﺮﺍﯾﺪ 111ex ﺭﻭ ﻭﺭﺩﺍﺷﺘﻢ !

ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻣﻦ ﻻﺯﻣﺶ ﺩﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﭘﺮﺍﯾﺪ 132 ﺭﻭ ﻭﺭﺩﺍﺭ!

ﮔﻔﺘﻢ ﺧﻮﺏ ﺗﻮ ﮐﺎﺭﺗﻮ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﭘﺮﺍﯾﺪ 141 ﺭﺍﻩ ﺑﻨﺪﺍﺯ ﺗﺎ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ

111sx ﺭﻭ ﺑﺪﻡ ﺑﻪ ﺩﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﻩ ﺗﻌﻤﯿﺮﮔﺎﻩ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﺻﺒﺎ ﺭﻭ ﺑﯿﺎﺭﻩ؛

ﻣﺎﺷﯿﻨﺎﻣﻮﻥ O:

ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ |:

ﮔﻔﺖ ﮐﻼﻓﻢ ﮐﺮﺩﯼ ﺍﺻﻦ ﺍﻭﻥ ﭘﺮﺍﯾﺪ 131 ﺭﻭ ﻣﯿﺒﺮﻡ

ﮔﻔﺘﻢ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﺑﺎ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﻫﺎﭺ ﺑﮏ ﺑﺮﻭ ﺍﻭﻧﻢ ﻫﺴﺖ!!!

ﻓﻬﻤﯿﺪﯾﻦ ﻣﺎﯾﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﯾﺎ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺑﺪﻡ ؟

مادره خطاب به پسرش: نيوتن رو ميشناسی ؟

.

.

.

پسره : نه كی هست؟

... .

.

.

.مادره : اگه به درسات بیشتر توجه ميكردی ميشناختيش !

پسره: خيلی خوب ، پارميدا رو ميشناسی ؟

.

.

.

مادر : نه !!!

پسره : اگه به شوهرت بیشتر توجه ميكردی حتما ميشناختيش

واقعنا ! چرا دخترا اینجوری ان؟


 

لپ تاپم رو بردم نمایندگیش می گم ضربه خورده کار نمیکنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!


گفتم نه ، بی محلی کردم یکم، ضربه روحـــی خورده!!

دیروز رفتم تن ماهي خريدم ۶۵٠٠ تومن فکر کردم توش پري دريايي داره با اين قيمت :|


 

بدترین سوالات ریاضی این بود

اصغر ۳ کیلو گوجه میخره کیلویی ۵۰۰ تومان!!! الان اصغر چند سالشه؟


 

دیروز آبگوشت داشتیم ، طبق معمول منو و داداشم سر استخون قلم ، دعوامون شد ، ... مامان از تو آشپزخونه داد میزنه : چتونه خونه رو گذاشتید رو سرتون ، مگه شما سگید که بر استخون دعوا میکنید ؟؟؟ صد بار گفتم استخونا برا باباتونه ...!!!!!!؟؟؟؟؟

قیافه من :|

داداشم :O

بابام :|

نظر به اینکه عید دیدنی به صورت رفت و برگشت انجام میشه

و با توجه به گرانیهای اخیر جهت رفاه حال مردم

سال ۹۲ عید دیدنی به صورت حذفی برگذار میشود!

 

ﭘﺴﺮ ﻧﻮﺡ ﺑﺎ ﺑﺪﺍﻥ ﺑﻨﺸﺴﺖ

.

.

.

.

ﺍﻻﻥ ﺑﺮﻭ ﺯﻧﺪﮔﻴﺸﻮ ﺑﺒﻴﻦ !

ﻣﻴﮕﻦ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﺧﺮﻳﺪﻩ :|


 

اینائی که میان سرجلسه و میگن : هیچی نخوندیم ، بعد دو ، سه برگه سیاه میکنن ، بچه های همونا هستن که میگن ما انقلاب نکردیم .....


 

ملت از خونه زنگ میزنن بیرون غذا سفارش میدن من از بیرون زنگ میزنم خونه سفارش میکنم غذامو نخورن ......

 

ما خانوادگی قرار گذاشتیم امسال عید با تخمه از مهمونهامون پذیرایی کنیم بعد هرکی بچه خوبی بود و تخمه نخورد یه پسته بهش جایزه بدیم

.

.

.


 

پسته کیلویی شصت تومن شوخی نیست که!


 

شركت GLX افتخار ميكنه كه گوشي ساخته راحت از جیب درمياد ؛ نمیدونه ما یه تومبون هشت خشتکه داریم تبلت میذاریم توش !

اخیرا لپ تاپم توش تست كرديم بازم مثل آب خوردن در مياد.

 

 

 

من یه بار باهاش کیس کامپیوتر جا به جا کردم 

چه مرسدس بنز شیکی

هرچند پراید یه چیزه دیگس
 


 

اوباما پس از دیدن این صحنه از حمله نظامی به ایران صرف نظر کرد :))))


 

دیروز برادرم امتحان شهری گواهینامه داشت ، اومد خونه درب و داغون ، بهش میگم : کجا بودی ؟ میگه امتحان رانندگی داشتم ، میگم قبول شدی ؟ میگه : والله داشتیم میرفتیم ، ماشین رو زدم تو تیر چراغ برق ، افسر سرش خورد به شیشه رفت تو کما ، منتظرم از بیمارستان در بیاد نتایج اعلام کنه ببینم قبول شدم یا نه ؟


 

شانس آورديم همه بیماریها رو خارجی ها کشف میکنن و اسم خودشونو میذارن روش

وگرنه مثلا بجای پارکینسون باید میگفتیم مرض کامبیز یا درد حاج مرتضی و برادران .........


 


 

شامپو خریدم روش نوشته:

این محصول را روی سرتان بریزید و موهایتان را بمالید سپس با آب بشویید!

من میخواستم بریزم تو دهنم قرقره کنم، خدا خیرشون بده آگاهم کردن...


 

یه مادر بزرگ دارم ، بنده خدا 25 ساله زمین گیره و بیرون نمیره ، دائیم امروز گوشت خریده بود برده بود خونه ، مادر بزرگه ازش پرسید : کیلو چند خریدی ؟؟؟ دائیم هم بنده خدا گفته : کیلو 3 هزار تومان ....... یه دفعه مادر بزرگم داد زده گفته : 3 هزار توماااااااان ؟؟؟؟؟؟ وقتی گرونه خوب نخورید مگه مجبورید ؟؟؟؟؟؟ 

بنده خدا دائیم میگفت : اگه بهش میگفتم 30 هزار تومان باید حجله اش رو میزاشتیم سر خیابون ....!!!!!


 

 آقا من یه کشف بزرگی کردم :


حرف R همون حرف P هست فقط خسته بوده پاهاشو باز کرده !

حرف Z همون حرف N هست فقط خوابیده !


حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش کرده


 

مامانم مسافرته زنگ زده میگه خونه رو تمیزکن

 

شاید با خاله ت اینا بیایم

خبر نداره بعد از دو ساعت که داشتم از تشنگی تلف میشدم


آخرش از آب گلدون خوردم !! توقعایی دارنا !!


 

پروردگارا!


 

گناهانِ ما را به ریال و کارهای نیکمان را به دلار محاسبه بفرما !

پیغام گیر تلفن پدربزرگ و مادر بزرگ ها.

ما اکنون در دسترس نیستیم؛ لطفا” بعد از شنیدن صدای بوق پیغام بگذارید:

اگر شما یکی از بچه های ما هستید؛ شماره ۱ را فشار دهید.

اگر میخواهید بچه تان را نگه داریم؛ شماره ۲ را فشار دهید.

اگر میخواهید ماشین را قرض بگیرید؛ شماره ۳ را فشار دهید

اگر میخواهید لباسهایتان را تعمیر کنیم؛ شماره ۴ را فشار دهید.

اگر میخواهید بچه تان امشب پیش ما بخوابد؛ شماره ۵ را فشار دهید.

اگر میخواهید بچه تان را از مدرسه برداریم ؛ شماره ۶ را فشار دهید.

اگر میخواهید برای مهمانان آخر هفته تان غذا درست کنیم ؛ شماره ۷ را فشار دهید.

اگر میخواهید امشب برای شام بیایید؛ شماره ۸ را فشار دهید.

اگر پول میخواهید؛ شماره ۹ را فشار دهید.

اما اگر می خواهید ما را برای شام دعوت کنید یا ما را به گردش ببرید، بگویید، ما داریم گوش می کنیم........


 

 نقاشی با رنگ روغن

بی نظیر و فوق العادست

 

سیاه پوست یه دونده حرفه ای با مدال المپیکِ از کنیا.

سفید پوست یه دونده ی اسپانیاییِ.

متوجه میشه که کنیایی فکر میکنه مسابقه تموم شده

برای همین به جای اینکه یک برد غیرمنصفانه بدست بیاره، میره پشت حریفش و خط پایان رو نشونش میده.

توی مصاحبه اش هم گفته که وقتی دیدم سرعتشو کم کرد میدونستم که میتونم ازش جلو بزنم و برنده باشم اما این پیروزی حق من نبود. برای همین رفتم سمتش و خط پایان رو نشونش دادم و اون تونست اول بشه که البته لایق برنده شدن هم بود

مردان بی ادعا....

هر کدوم از این کلاه ها موقعی که به این شکل درمیومدن روی سر یکی از فرزندان این آب و خاک بودند


 

و حالا حجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار فرمودند : در صورت حمله همزمان به سوریه و خوزستان، اولویت دفاع از سوریه است....

آسيه باكری يادگار گرامی شهيد محبوب و والامقام حميد باكری هم امروز اين گونه بليغ و به حق پاسخ اظهارات شيخ مهدی طائب را داده است: 


 

هنوز پيكر پدر و عمويم در آبهاي هور است ... هنوز خوزستان تنها دلگرمی ماست ... خوزستان آرامگاه پدرم است ... آقاي طائب اولويت شما هركجا باشد اولويت ما خاك ايران است.... 

(آسیه باکری فرزند شهید حمید باکری)


 

جات سرده ولی از خدا میخوام که همیشه دلت گرم باش.

با افتخار به انگشتان هنرمندت بوسه میزنم

به سلامتی دختر معلولی که گفت: خوشحالم که هر کسی منو میبینه فقط و فقط یه جمله میگه: خدا رو شکر...

 

from:mehdi.h ... good luck

چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, :: 12:4 :: نويسنده : مدير ها

خیلی زیاد درگیر روزمرگی زندگی شده ایم. اما اگر کمی از بالاتر به زندگی نگاه کنیم زندگی فقط به اندازه نگاه کردن به این عکس طول می کشد. این مدت کم ارزش بغض و کینه و دشمنی با همدیگر را دارد؟ بهتر نیست از فرصت کم برای مهربانی با همدیگر استفاده کنیم؟
 
با این تصویر متأثر خواهید شد و به فکر فرو می روید !!  www.taknaz.ir

از: غريبه

دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 10:22 :: نويسنده : مدير ها

شباهت زنان با بعضی چیزها

ضد دختر, مطالب طنز و خنده دار

زنها مثه اطو میمونن هم مصرفشون بالاست هم زود داغ می كنن البته بدون بخارشونم بدرد نمی‌خوره.

زنها مثه پیازن ظاهر سفید و ظریفی دارن اما باطنشون اشك آدم رو در میاره.

زنها مثه سكوت هستن با كوچكترین حرفی میشكنن.

زنها مثه چراغ راهنمایی هستن هر چقدر هم باهاشون حرف بزنی بازم مرتب رنگ عوض می كنن.

زنها مثه تخت خوابگاه میمونن نو و تازه هاشون كمیابن و كهنه هاشونم زیاد سرصدا می كنن.

زنها مثه الكلن دیر بجنبی همشون می پرن.

زنها مثه ظرف سفالی هستن بدون رنگ و لعاب جلوه ای ندارن.

زنها مثه كامپیوترن یه بار خودشو میگیری یه عمر لوازم جانبی شو.

زنها مثه كیك خامه ای هستن با نگاه اول آب از لب و لوچه آدم آویزون میشه اما یکم که بگذره دل آدمو میزنه.

زنها مثل بچه ها هستن تا وقتی ساكتن خوبن...

 

ارسال:مهدی.ح ...

شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, :: 13:42 :: نويسنده : مدير ها
درباره وبلاگ

می کوشم. تلاش میکنم. آینده ای میسازم که گذشته ام جلویش زانو بزند! و به اهدافم میرسم...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان modireat91 و آدرس modireat91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان